- = PORADŇA = -

Zobraziť príspevky | Napísať príspevok

Zobrazujem stranu 1 z 84.   Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84

Autor príspevku Comments: Pridané:  13. November 2018 - 10:01
Meno: Jarik
Lokalita:
E-mail:

Drahý Fezoj, opakovanie je mačka múdrosti!
Už vidím tvoje zdesenie, keď si porovnáš údaje!
Specifications*:
Engine size: 805
Cylinders: 2
hp/kW: 50/37, 53/39
Vehicle weight (kg): 222
Seat height (mm): 700
Valve clearance (intake): 0,08-0,13MM (KALT)
Valve clearance (exhaust): 0,08-0,13MM (KALT)
Engine idle speed: 1200 ± 100 U/MIN
Carburettor air screw: 1,5 AUSDREHUNGEN
Tyre pressure (front): 2,0 BAR
Tyre pressure (rear): 2,25 BAR
Spark plug 1: NGK DPR8EA-9
Spark plug 2: NGK DPR8EIX-9
Electrode gap: 0,9 MM
Fork tube diam.: 41 MM USD-GABEL
Front/rear sprockets: 15/48 ZÄHNE
Chain/Final drive: 116 GLIEDER
Capacities*:
Fork oil per rod: 838 ML SAE 10W-20
Engine oil w/o filter: 1,7 L SAE 10W-40
Engine oil with filter: 2,1 L MIN. API SF
Brake fluid: DOT 4
Fuel: 13,0 LITER
Coolant: 1,46 LITER
Autor príspevku Comments: Pridané:  12. November 2018 - 18:00
Meno: Pokemon
Lokalita:
E-mail:

Ryko: prepáč že ti dehonestujem tému ale Jarikovi treba pomáhať
Autor príspevku Comments: Pridané:  12. November 2018 - 17:55
Meno: Pokemon
Lokalita:
E-mail:

Jarik: na Tatre 148 vybereš stredný dekel v kabíne, potom menší dekel nad spojkou. Vopcháš 2zubový kľúč podobný tomu na flexu do spešl matice, zafixuješ a kľukovku pretáčaš dze treba (tam kde vetrieske, traktoru, moskviču, škode 1000... dávaš kurbľu). Takto pritiahneš alebo povolíš spojku. VW Polo to bude mať určite rovnaké keďže nemčúri od ČSSR furt všetko obkukali.
Autor príspevku Comments: Pridané:  6. November 2018 - 10:38
Meno: Ryko
Lokalita: Kysucké Nové Mesto
E-mail: rykosto@gmail.com

Ahojte , chcem vás požiadať o info či nemá niekto spodný org. Výfuk na 1998-čku . Ďakujem za pomoc.
Veľa šťastných kilometrov
Autor príspevku Comments: Pridané:  3. November 2018 - 15:47
Meno: Fezoj
Lokalita:
E-mail:

Drahý Jarík,

ty kosoštvorec jeden občiarkovaný, stále čakám že mi tu niečo poradíš a furt nič. Šak tu je poradňa, tak raď.
Autor príspevku Comments: Pridané:  9. October 2018 - 23:05
Meno: Jarik
Lokalita: Vysočina
E-mail: jaroslav.hvizdos@seznam.cz

@Fezoj: že ďakujem... Snažil so sa tu nejako prispôsobiť. To Polo fakt trhá. Ja som rýľoval na záhradke. Ray Bany, Rolexky, Hilfingery, na riti obtiahnutá Beretta, no čumeli na mňa, ako Čukčovia na agenta FBI, negra, či Degeši na lopatu...
Ale toto je poradňa. Nechci, aby som tu začal otázky s chytrými hodinkami a telefónmi!
Fakt Poradňu nechajme seriózne, a kosoštvorce si nechajme do Café...
Autor príspevku Comments: Pridané:  7. October 2018 - 14:40
Meno: Fezoj
Lokalita:
E-mail:

Jarik, ja som videl hrat polo na Štrbskom plese a potom ešte celkom dobre maďari hrali veľmi podobnú hru vodné polo. Spojku som tam nevidel a obloženie mali všetci. prosím ťa na čo ti je na VW polo spojka, jemne prichytíš pravou rukou rýchlostnú páku, ubereš plyn, a ked to s tebou šklbne dopredu rýchlo, jebnes do páky skočí ti tam želaná rýchlosť. Zle sa to robí na križovatke, inak to nejde vysvetliť. Drž sa čoho chceš, keď to nejde ?! Otvor dvere a vyskoč kým sa dá si nevidel ako skáče hovnovámdáme a brús-vylíž z auta?
Autor príspevku Comments: Pridané:  5. October 2018 - 18:09
Meno: Jarik
Lokalita:
E-mail:

Mimo misu: Potrebujem nastaviť spojku na VW Polo.
Na pocit vyzerá lamela OK, netuším, ako obloženie. Mal by k tomu stačiť nejaký vidličák a kombinačky.
Autor príspevku Comments: Pridané:  12. September 2018 - 17:26
Meno: Pokemon
Lokalita:
E-mail:

Keď Jarik vibruje tak porucha môže byť v silentblokoch alebo vo vašich prijímačoch. Jarik zásadne nevibruje nadarmo a vždy to má nejaký odkaz
Autor príspevku Comments: Pridané:  11. September 2018 - 16:10
Meno: Drake
Lokalita: TT
E-mail:

hlavne že to ide. ale aj ja rozmyšlam v zime spravit troška motor
Autor príspevku Comments: Pridané:  31. August 2018 - 22:54
Meno: Fezoj
Lokalita:
E-mail:

Mne vibruje motor hned ako ho naštartujem, potom pri vyšších rychlostiach mi vibruju gulky a potom pri ešte vyšších mi vibruje volant a myslim že motor je to posledne co som pozoroval že vibruje, lebo potom vibruje cela motorka a uplne na konci si myslim že vibruje vozovka a motorka ide uplne v poriadku.
Takže tolko ku vibráciám...
Inak toto som už voľakde počul. To je fakt super.
Ale najvác vibruje Jarík ...ako ho poznáme šecci, len neviem nikdy o kolkej vibruje, lebo sme ždicky na výjazde a ked sa vrátime už je po tom.
Autor príspevku Comments: Pridané:  30. August 2018 - 22:32
Meno: Ryk
Lokalita: Kysucké Nové Mesto
E-mail: rykosto@gmail.com

Rade, pred niekoľkými mesiacmi som ťa otravoval s tou spojkou čo zaberala až hore. Tak info že plechy boli dobre , lamely v háji , ale hlavne na dvorcoch spojky kde sa vkladaju lamely a plechy boli zaseky a museli to sfrezovať lebo v nich ostávali plechy zaseknute... ako sa to stalo nikto netuší... Teraz ide ako thajwanske hodinky
Autor príspevku Comments: Pridané:  30. August 2018 - 22:27
Meno: Ryko
Lokalita: Kysucké Nové Mesto
E-mail: rykosto@gmail.com

Ahojte rauders, mal som svoju beštiu v kompletne servise lebo už to bolo nevyhnutné. Teraz slape oveľa lepšie len mi doporucili výmenu spodného laufu výfuku ho tam klepoce prepaška. Nemáte niekto niečo podobné v normálnom stave hodené v garáži ? Hoci sa mi páči tuning soundtrack , na mojej beštii mi pasujú tie orgynal laufu . Ak mi vie niekto poradiť budem rád. Ďakujem a veľa šťastných kilometrov
Autor príspevku Comments: Pridané:  9. August 2018 - 23:07
Meno: FejD
Lokalita:
E-mail:

Servus Petr,
No mne na 5. prevodovom stupni pri 80 km/h tiez Marauder vibruje. Ked sa ale dostane do otacok pri 90-100km/h vibracie prestanu...
Myslim si ze kazdy motor Maraudera v nejakom rozsahu otacok vibruje, sem tam sa to lisi od moto k moto...
Takze pivedal by som ze v nejakom presnom bode ked vibruje je to normalne
Autor príspevku Comments: Pridané:  7. August 2018 - 15:48
Meno: Petr
Lokalita: Brno
E-mail: ipetrhanus@gmail.com

Ahoj, chtel bych se zeptat. Koupil sem Maraudera VZ800. Pri rychlosti nad 80 zacne vibrovat motor. Chtel bych se zeptat jak jsou na tom ostatni Marauderi. Jestli je to vlastnost Maraudera nebo mam neco spatně. Děkuji za reakce.
Autor príspevku Comments: Pridané:  29. May 2018 - 20:00
Meno: Tom
Lokalita: Vimperk
E-mail: tommy321@gmail.com

Nazdar chlapi, neobjetnávali ste niekdo z Aliexpresu náhradný konektor na relé štartéra? Majú ich tam po 10, tak si robím nádeje, žeby sa niekomu z Vás mohli válať doma... Inde som ich nenašiel, a čakať mesiac na ne sa mi nechce, potom budem mať služobku pár týždňov a celá sezóna bude v prdeli... Keď tak mi niekto písnite na mail a nejak sa dohodneme. Díky moc.
Autor príspevku Comments: Pridané:  23. April 2018 - 10:43
Meno: FaDe
Lokalita: Bratislava
E-mail: Marauders.SK

Servus Tom,
ano robilo sa pre Rakusky a Nemecky trh skrtenie, ale co si pamatam to bolo na 25kW/34PS. Malo to suvis s kategoriou vodicaku A2 cize cerstvych absolventov vodicaku a mladych.
Rakusania mali uz v casoch Maraudera toto obmedzenie preto sa robili oficialne skrtenia, aby si clovek nemusel po 2-3 rokoch kupovat novu masinu. Iba ju dal odskrtit a mohol jazdit dalej. Robilo sa to dvoma sposobmi. Bud sa v karburatore namontoval doraz skrtiacej klapky, cize ta sa nedala otvorit na 100% ale trebars len do 2/3 a tym padom motor nemohol mat plny vykon, alebo sa do vzduchoveho kanalu karburtoru dala redukcia ktora zmensovala prietokovu plochu. Tipujem ze vtedy sa musel karbec aj pretryskovat.
Kedze Marauder nema vstrekovanie bude pouzite jedno z tychto dvoch rieseni. Moze ale aj kludne byt ze uz mas Maraudera odskrteneho a ostalo to len v papieroch. S radostou sa to v papieroch nechavalo, lebo potom sa zvacsoval potencionalny okruh kupcov. Cize ak ti Marauder ide 150-160km/h podla tachometru tak ho mas uz odskrteneho...

Co sa tyka vibracii, ano Marauder vibruje niekedy az tak ze nic nevidis v spatakoch, hlavne ked to nie su originalne vypukle sirokouhle spataky, ja mam najhorsie vibracie okolo 80km/h na 5. stupni cize ked sa ide v kolone jazdim radsej na 4.ke...
Autor príspevku Comments: Pridané:  4. April 2018 - 11:35
Meno: Tom
Lokalita: Dun.Streda
E-mail: tommy321@gmail.com

Mám neshodu medzi výkonom v Technickom, kde mám 30kW, zatiaľ čo výrobca píše 36kW. Na Motorkari.cz mi písli, že ide o normálnu rakúsku verziu a viac nič. Můžete mi niekdo vysvetliť v čom to spočívá a či dokážem tých 6kW vrátiť nazad? Som 100 kilové hovedo tak sa každý koník navyše hodí

Keď už píšem. Je normálne, že na vysokých otáčkách vibruje motorka tak, že nenvídím nič v zrkadlách? Prakticky keď idem 90-100km/h tak v zrkadle nevidím nič, len keď zatiahnem spojku...
Autor príspevku Comments: Pridané:  6. March 2018 - 21:44
Meno: FaDe
Lokalita: Bratislava
E-mail: Marauders.SK

Killer: podla mna je vysvetlenie o karburatoroch uplne jednoduche...
Kedze Marauder ako aj Intruder nema otocene valce a nema oba karburatory alebo jeden velky zasobujuci oba valce v strede V-cka medzi valcami ako 95% zvysnych V-ckovych motorov, je karbec za prednym valcom otoceny zmiesavacou komorou zvislo a za zadnym valcom komorou vodorovne. Tym padom musia byt rozdielne aby fungovali....
Autor príspevku Comments: Pridané:  19. February 2018 - 13:09
Meno: Jarik
Lokalita:
E-mail:

@pre polodebilov - Fezoj: keď máš rotačné vytáčanie: strkáš prst do príslušného čísla a točíš v smere hodinových ručičiek. Keď máš tlačítkový mobil stláčaš: 724 448 992. Aspoň myslím. Ahá, pred tým je, že 00420, to TI vysvetlí Braňo. A keď máš Ipod, to radšej urobím na XII. MS prednášku o "crasch" testoch! Ozaj: Asi rubrika "VÝFUKY"
- po oboch stranách.
Pozri prosím môj profil na FB. Komentár k tej moto. A keď napíšem: PS: Nie vždy to znamená Post Scriptum. Väčšinou to je : Pojeb SA!

Strana: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84

Powered by PHP guestbook 1.41 from PHPJunkyard - Free PHP scripts